مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-04سياسي

آنچه به شادی درونی ما دامن می زند 


بهره گیری از نظر مشاوران در هنگام وقوع حوادث تلخ زندگی و توجه به این نکته که گاهی برخی از موارد در اختیار ما نیست می تواند به بازگشت به حالت آرامش و شادی فرد کمک کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک روانشناس و کارشناس مذهبی گفت: بهره گیری از نظر مشاوران در هنگام وقوع حوادث تلخ زندگی و توجه به این نکته که گاهی برخی از موارد در اختیار ما نیست می تواند به بازگشت به حالت آرامش و شادی فرد کمک کند.

  حجت الاسلام قاسم فلسفی در گفت وگو با ایسنا در خصوص ضرورت های نشاط اجتماعی اظهار کرد: اسلام که دینی فطری و تأمین کننده نیازها و صلاح دنیا و آخرت انسان است، نه تنها مخالف شادی و فرح نیست، بلکه حامی و پشتیبان آن نیز است.

وی با بیان اینکه شادی و نشاط در قرآن کریم بارها و بارها مورد اشاره قرار گرفته است، بیان کرد: در قرآن واژه گانی آمده است که هر کدام به بُعدی از مفهوم شادکامی اشاره دارد که شامل طمأنینه، سرور، لذت، أمن، سکینه، فکه، حبر، نضره، ناعمه، راضیه، ضحک، بهجت، نشره، نشاط، عیش، اهنأ و بشاشه بوده است.

فلسفی با بیان اینکه باید شادی و اندوه که هر کدام در جای خود مورد نیاز انسان هستند را در جای طبیعی خود برای انسان قرار دهیم، تصریح کرد: به هنگام آغاز یک زندگی مشترک و شکل گیری یک خانواده، انسان ها شادی را می پسندند و در صحنه های غم بار، شادمانی را نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه به شادی درونی ما دامن می زند 

آنچه به شادی درونی ما دامن می زند